صفحات

۱۳۹۲ تیر ۸, شنبه

کارت ویزیت ستاد خبری وزارت اطلاعات! این هم همکاری! دیگر چه می‌خواهید؟!



کارت ویزیت ستاد خبری وزارت اطلاعات!

این هم همکاری! دیگر چه می‌خواهید؟!

بعد از آزادی‌ام از بند الف. طا. (اطلاعات) زندان اصفهان به قید وثیقه، تلاش بسیاری کردم که لپ‌تاپم را از اداره اطلاعات استان اصفهان بگیرم، اما هر بار ناموفق بودم، در نهایت توانستم به دشواری دستور گرفتن آن را از قاضی پرونده بگیرم، اما باز هم اداره اطلاعات طفره می‌رفت؛ یک بار منشی ستاد خبری اداره اطلاعات، کارت ویزیتی در اختیار من گذاشت و شماره داخلی بازجویم را هم گفت تا با آنها تماس بگیرم و در صورت آماده شدن، برای دریافت لپ‌تاپ به آنجا مراجعه کنم؛ گفتم خالی از لطف و لبخند نیست تصویر آن را اینجا بگذارم تا اگر کسی کاری داشت، بتواند با وی تماس بگیرد! البته نیازی نیست برای پس گرفتن لپ‌تاپ به زحمت بیفتید، خودم سرانجام آن را پس گرفتم!

«سربازان گمنام» به من پیشنهاد همکاری هم دادند؛ این هم همکاری! دیگر چه می‌خواهید؟‍!

این شعر را هم تیرماه سال گذشته در دوران بازداشت سروده‌ام. هرچند از صنایع و بدایع ادبی بی‌بهره است، اما نشان‌دهنده حال و هوای من در آن شرایط فشار و استرس‌های ناشی از بازداشت و بازجویی‌ها است.

«من آن تنهای تنهایم، من آن بی یاور و یارم
من آن پردرد پرآهم، که در بیغوله در چاهم
من آن رنجیده دلخسته، من آن مغلول پابسته
در این حبس هوابسته، که نور از هر کجا رسته
نشاط از رخ همه رفته، بسی حرمان به دل مانده
امیدی کز درون آید، نوای رفته آورده»

(عباس خسروی فارسانی ـ ۱۲ تیر ۱۳۹۱ـ بند «الف. طا.» (اطلاعات) زندان مرکزی اصفهان)

به امید یافتن راهی به رهایی از راه آگاهی، بدون دادن هزینه‌های گزاف و بی‌حاصل از جان و جیب مُلک و مردم ایران‌زمین!


---------------------------------

بیشتر بخوانید:














---------------------------------

دعوت از شما نجیب گرامی؛ در فیس‌بوک به ما بپیوندید:

معرفی و دانلود کتاب:


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***