صفحات

۱۳۹۲ خرداد ۲۲, چهارشنبه

«گاف لگد» خبرگزاری‌های فارس و مهر درباره سخنان خامنه ای؛ خس و خاشاک به گاو و خر تبدیل شد!








«گاف لگد» خبرگزاری‌های «فارس» و «مهر»
درباره سخنان خامنه‌ای!

«مردم در سال ۸۸ از لگد زدن عده‌ای به قانون ضربه دیده‌اند!»

خس و خاشاک به گاو و خر تبدیل شد!

قابل توجه دوستانی که قصد رأی دادن دارند؛ 

«تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!»

خبرگزاری‌های امنیتی «فارس» و «مهر» در اقدامی هماهنگ، لگدپراکنی کردند! و سخن علی خامنه‌ای، رهبر ادیب و فرزانه انقلاب را در به کار بردن تعبیر «لگد زدن» برای میرحسین موسوی، مهدی کروبی و سایر معترضان به انتخابات سال ۸۸ را انتشار دادند! اما بلافاصله پس از این لگداندازی، خبرگزاری فارس، تیتر و محتوای خبر «لگد» را حذف کرد، خبرگزاری مهر نیز در خبر خود، «لگد» را حذف کرد! اما من توانستم از لگد زدن‌ها عکس‌برداری کنم! این هم متن فرمایشات رهبر ادیب و فرزانه انقلاب:

«به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جمعی از اقشار مختلف مردم صبح امروز با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: بنده اصرارم بر حضور حداکثری ملت در انتخابات به خاطر این است که حضور قدرتمندانه ملت ایران باعث می‌شود که دشمن مأیوس شود و فشار را کم کند و راه دیگری را دنبال کند.
رهبر انقلاب با بیان اینکه بحمدلله روال انتخابات تا امروز روال خوبی بوده است تأکید کردند: یکی از نقاط برجسته این است که گفتمان مردم، گفتمان قانون‌گرایی است، مردم در سال ۸۸ از عدم تبعیت و لگد زدن عده‌ای به قانون ضربه دیده‌اند.
رهبر انقلاب با اشاره به مناظره‌ها تصریح کردند: کار صدا و سیما در انتخابات،تهمت‌زنندگانی را که می‌گفتند آزادی بیان نیست ، خجالت‌زده کرد، البته بنده در زمینه آن مسائلی که آقایان مطرح کردند، مطالبی دارم که بعداً خواهم گفت.
رهبر انقلاب با بیان اینکه در راه عزت و پیشرفت ایران، توکل به خدا اهمیت ویژه‌ای دارد فرمودند: عده‌ای غافلند و در محاسباتشان کانه توکل به خدا جایی ندارد، این محاسبات مادی را مستکبران عالم بهتر از شما می‌کنند اما هر روز عقب می‌روند.»



توکل به خدا! این شعر و ویدئوی جناب محمدرضا عالی‌پیام (هالو) را هم همین‌طوری جهت خنده و زاری اینجا می‌گذارم؛ یه وقت‌هایی فکر نکنید منظور خاصی دارم؛ اصلاً و ابداً!

«... به هر کی اعتراض کنه، حرف خطرناک بگن
انگ سیاسی بزنن، فحش‌های ناپاک بگن
یا بز و بزغاله بگن، یا خس و خاشاک بگن
نه، خس و خاشاک چیه؟ بگن همه گاو و خرین
من که می‌رم رأی می‌دم؛ شما هم برین رأی بدین!


هر کی بخواد نق و نوق بزنه، جاش توی بند اوینه
اونم نه بند عمومی، انفرادی، زیرزمینه
هر کسی که می‌خواد بخواد، هر کی نمی‌خواد همینه
بگن راه باز، جاده دراز، گم شین و از ایران برین
من که می‌رم رأی می‌دم، شما هم برین رأی بدین!

اگر بگن برادرا، باتوم یعنی حرف حساب
با مشت محکم بکوبین تو پوز ضد انقلاب
از این به بعد، وضو با ساندیس می‌گیریم به جای آب
بعد برین شعار بدین، مرگ به اون، مرگ به این
من که می‌رم رأی می‌دم، شما هم برین رأی بدین!

هر چی سرتون می‌یارن، اینقده هی نگین چرا؟
می‌شد که بدتر هم بشه، اما نشد شکر خدا
به جای نق و نوق زدن، دستا زمین پاها هوا
واسه این‌که تو صف نمونیم، فاعلا رو زیاد کنین
من که می‌رم رأی می‌دم، شما هم برین رأی بدین!

دارو اگه گیر نمیاد، چکار کنم؟ خوب به درک!
دم کنه شناب و سه پستون رو با برگ زالزالک
بده مریضت بخوره شفا می‌گیره کم‌کمک
دعا به بازوی مریض ببند به جای آسپیرین
من که می‌رم رأی می‌دم، شما هم برین رأی بدین!

اگه بگن مشتی چیه؟ چرا گرفته، خسته‌ای؟
می‌گم چیزی نیست بخدا، راه نفس رو بسته‌ای
شام و ناهارمون شده فقط انرژی هسته‌ای
بمب اتم را بتپونن بهمون بی وازلین
من که می‌رم رأی می‌دم، شما هم برین رأی بدین!

حزب‌ها اگه بسته شدن، برین همه تو حزب باد
اونجا حقوق بشر رو خوب بمالونین تا بچاد
بعد اگه تحریم شدین، بشین تا جون‌تون درآد
این که جون از کجا درآد، خوب اختیار تام دارید
من که می‌رم رأی می‌دم، شما هم برین رأی بدین!

دفعه پیش گفته بودم «من که دیگه رأی نمی‌دم»
نوشابه بهم دادن و گفتن که شکر خورده بیدم
نمی‌دونین چی شنیدم، نمی‌دونین چیا دیدم
واسه این‌که باز بهم نگن «هالو» بفرما تو اوین
من که می‌رم رأی می‌دم، فقط نمی‌دونم به کی بدم!»






-----------------------------------------

نوشتارهای مرتبط:











-------------------------------------------------------------

دعوت از شما نجیب گرامی؛ در فیس‌بوک به ما بپیوندید:


معرفی و دانلود کتاب:

-------------------------------------------------------------


۳ نظر:

*** نظرات شما بلافاصله منتشر می‌گردد ***